8/10/2011

round-the-world trip in Tokyo


heyy!!

It's been a while since i wrote this blog in English...hahah  
英語でかくの久々です。。(笑)

well, it takes more time than write in Japanese. 
時間かかるんですよね。。英語。。

But i will try to post the blog in English.
でも、言ったからにはやらないとね(^^)

cuz,  It's summer vacation now!!!!!!!!!! i have enough time..
夏休みだし♪時間はたくさん!!


Speaking of summer vacation, many people spend their vacation in foreign country.
夏休みといえば、海外旅行!!

Of course, i want to. but it costs much money...
でも、お金が。。

 I am one of the Frugalista... hahah
私倹約家だし←多分(笑)

so, i came up with a good idea :)
っで、いいこと思いついちゃいました(^^)♥

ROUND-THE-WORLD TRIP IN TOKYO 
東京で世界一周

as its name suggests, it is a plan that Let's enjoy round-the-world trip in Tokyo!!
名前の通り、東京で世界一周しちゃいましょ♪というもの。

for example, eat several country dishes....and so on.
世界各国のご飯食べたりね♥



At the beginning, we went to SPAIN!!!!!!!!!!!!!!!
  っというわけで、スペインから、スタート!!!

Buenas tardes!!


@ Shinjuku, Tokyo  

 hahah...


このお店フラメンコショーもみられるんですよ!
若干、年齢層高めでしたが、それもなんか楽しかったです(笑)

お料理は。。


仔牛ロースの薄切りソテートマトソース


Spain? Gotta be Paella!!

スペインと言ったら、パエリアでしょ♥


デザートは、アーモンドのタルト(^^)



Rico!!!


next....

we went to Singapore!!!!!!!!!
お次は、シンガポールにいってきました(^^)

selamat petang!!!←マレー語です。。


@ Shinagawa, Tokyo

hahah

エキゾチックな店内。。


まずは、普通にサラダ。。


and...

ココナッツバタープラウン♥yummmm!!!!



フライドホッケンミー


ん~シンガポールの屋台料理ってこんな感じかな~(^^)

and..

Chilli Crub!!!!!!!!!!!!
チリクラブ


チリクラブチャンピオンJumboのチリソースとマッドクラブ♥
spicyyyy!!!!!!!


アヤムゴレン






Sedap!!!!!!!!!


next...

we went to Vietnam!!!
お次は、ベトナム!!


@Funabashi, Chiba   

not Tokyo..lol


Vietnam? Gotta be  phở!!



Ngon quá!




to be continued.....
まだまだ続きます(^^)


see u again!!! xxx







Powered by Blogger.