9/07/2011

photo shooting...












heyyy!!! 
sorry for abandoning my blog for a while.

こんにちは~
ブログちゃんと書けなくてごめんなさい。


today, i posted funny & crazy photos.
今日は、おかしな写真を沢山アップしましたが、

oh....by the way, a girl on these pics is not ME.

she is my sister...lol

写真の女子は、わたしではなく、妹です。くれぐれも、お間違えなく。。。


well, did you enjoy??

っで、楽しんでいただけたでしょうか??(笑)



anyway, I'm so busy these days... cause i started a part-time job.
My legs feel like lead already.

っま、それはさておき、
最近バイトをはじめまして、忙しい毎日を送っています。。
もう、足が死にそうです。

働くのって大変なんだな。と、実感しました。こういう経験って必要だな。。って

頑張ります!!!


but tomorrow is a day off from work. I'm going to sleep tight :)

でも、明日はお休み♡ たくさん寝よ~




AND.....

my trip to Australia is only two weeks away!! i am so excited, i can't stop day dreaming about it.

 i will post many pics...

そして~私の初海外一人旅も、あと2週間を切りました~たのしみ~♡


well....


see u again!!! xxx






Powered by Blogger.