3/25/2012

mintdesigns 2012-13 F/W



hi, How's your Saturday night?
i really had a great time!!

First i went to Mercedes-Benz Fashion Week Tokyo.
i attended mintdesigns 2012-13 F/W show at SHINKIBA/WEARHOUSE.
The theme is "FRAGILE".

こんにちは。
きのうは、とってもARTな一夜をすごしました。

まず、初の東コレ!
みさきとmintdesignsのショーをみました!!


so the stage was put a fragile tape around.
like this...




and this is the first time to go to the show, so i was really excited!!!

Here's the photos of the show.










all clothes were amazing!!

なんか感動しちゃいました。
服もそうだけど、ライブでみるモデルさんのウォーキングも素敵でした!
もう、妖精さんみたい!
あと、音楽も素敵でした~






PS



my friend, Misaki on the catwalk. lol






snap shooting...




we came across a model at Sinkiba st. !!!!!

っで、ART NIGHT行こうと思ってメトロいったら、
帰宅途中のモデルさんを発見(^^)



i can't believe we live in the same world! She is soooo beautiful!!

写真お願いしたら、ポーズまでしてくれました~
スタイルよすぎ!!妖精さん!!



to be continued.......

つづく。。。




see u again!!! xxx










Powered by Blogger.