3/04/2012

odaikanyama....


hey guys,

i went to the Daikanyama Tsutaya Bookstore with my friend, Yuki.
I've always wanted to go there, so i was really excited !!

because, this is not only bookstore,
there are many shops such as restaurant, starbucks, camera shop and so on.


こんにちは。

もういつの間にか3月ですね。

今日はゆきとずっと気になってた、代官山蔦屋書店に行ってまいりました(^^)!

土曜日ということもあって、家族連れやカップル、おじいちゃんおばあちゃん、
とにかく人が多かったですね。




(このサングラスかけたオジサン確実にカメラ目線よね。。(笑))



there are soooo many people. because it's Saturday.
but luckily, we can get seat at Anjin, restaurant.

and i had a coffee with many books and magazines.


でもお昼前にいったので、なんとかラウンジの席がとれました~
で、くるみのコーヒーをすこーしずつ飲みながら、
写真集とか雑誌とかを引っ張り出してきて読みあさってました(^^)






i can stay there all day!!

ほんと、一日中いられます(^^)



っで、お洒落な代官山をふらふら~









i bought these books at Tsutaya.

今日買った本たち。



SALE中で、2冊とも1000円なり~
完全表紙買いでしたが、中もとってもかわいかったです。





あと今日気になった本たち。









いろいろと刺激的な一日でした。

もうこんな夜中ですが、創作意欲が爆発しそうです。(笑)


ではまた。


see u again!!! xxx







Powered by Blogger.