5/03/2012

my obsession




hi, everyone!
What are you up to Golden week?
but the weather was dreary and rainy outside; perfect watching DVD (as usual...hahah)

こんにちは。
みなさんGWのご予定はどんなかんじですか?
っといっても、今日はあいにくの雨で、どこにも出掛ける気がしません。
またDVD鑑賞会かな(笑)
でもとなりでママが「ボストン美術館展いこー」っていってきます。どーするかな。


 well, 
today's topic is about my recently obsess item. 

で、今日は最近はまってるものを紹介したいと思います。

first one is this Olive paste made in Greece.
How had I not known about this before?

ひとつめは、ギリシャのカラモン・オリーブペースト
なんで今までこの存在を知らなかったんだろ。。(笑)

it's delicious!!! try it !
とにかくうますぎ!パンなどにつけて、ぜひお試しあれ!






second one is crema catalana parmesano.

ふたつめは、CACAO SAMPAKAの春夏限定のクレマカタラナパルメサノです。
前から気になってて、この間の土曜日に丸の内で買ってきました。


トマト、クランベリー、きいちごの3種です。





ps


i got this dress a few weeks ago 
and pretty much immediately fell in love with the print.




and painting....




anyway have a wonderful golden week!


see u again!!! xxx







Powered by Blogger.