5/27/2012

picnic



hey guys!

How's your weekend? I went on a picnic at Yoyogikoen with my friend, Yukiko.
A lovely summer day with temperature close to 25 degrees, warm sunshine and lots of people.

こんにちは。
今日は、ぽかぽかいい天気でしたね~てか暑かった。。
というわけで、ゆきこと代々木公園でピクニックしてきました(^^)




 LUNCH TIME!!! panini yummm!!!

Segafredo ZANETTIでテイクアウト(^^)/ パニーニうんまっ!




sunscreeeeeen!! HOT!!! hahah






After we had lunch, we walked around to find the best place to sleep. hahah
and finally we found the shady spot beneath a huge tree.

ごはんの後は、昼寝するのにいい場所をさがしに~
で、おっきな木の下の木陰をゲット!







then took many many pics!!!!
i can make a photo book of Yukiko! hahah 

寝なかったけどね(笑)写真撮りまくりました!
ゆきこの写真集だせるくらい(笑)














i also use a Canon AE-1 program, 400 speed film.
can't wait to develop the roll of film!!!
あと、フィルムカメラでも撮ってみました~
初カラーフィルム!!
現像するのがまちきれない!!



and we went to BUBBLES that my friend, Mayu works.

そして、まゆの働くBUBBLESへ~



omg!!! she's soooooo cute!!

まゆステキすぎ!!




とってもかわいい古着いっぱいでした!みんないくべき!



i did a little shopping.

this one!
i saw them and fell in love!!


ひとめぼれしてシェルのピアスお買い上げ~



and walked around at Harajuku and Shibuya eating ice cream♡









well, such a peaceful day!!!

というわけで、とっても素敵な日曜日でした~♡

明日からまた学校(ちなみに一限から)そして、週5ではいってるバイト。。。
ま、また一週間がんばりましょ~



see u again!!! xxx






Powered by Blogger.