8/12/2012

the first post from America !!



hey guys!

I arrived safely in Indiana on Friday night. so today is my first day at ISU.
Indiana is awesome!
It was great weather today, and everyone has been very nice to me.





こんにちは。
金曜の夜、無事インディアナに到着しました!
空港に見送りにきてくださったみなさま、マツウラ本当にうれしかったです!!
想像をはるかに超える人数でびっくらこいたし、
総勢15人くらいで不二家のレストランでお茶したのもびっくらこいた(^^)

最後の最後まで楽しすぎて、飛行機の中でひとりあーあーってなってました(笑)
で、あーあーってなりながら、いつのまにか寝てた(笑)

で、デトロイトで乗り継ぎだったんですが、とってもバタバタで空港のなかを
たくさんかけずりまわりました〜

で、なんとか乗った飛行機が、50人くらいしか乗れない、とってもかわいらしいやつで、これまたびっくり!
そしてみんなフレンドリー^^
キャビンアテンダントのお姉さん(飛行機もちっちゃいんでひとりです^^)
もとってもおもしろくて、いい人でした!
フライトも1時間くらいだったんで、ほんとあっという間でしたが、すてきなフライトでしたよー




well I'll show you many photos that I took yesterday and today.
hope you have fun!!


 first one is the view from the plane Narita to Detroit.



and second one is the connecting flight Detroit to Indianapolis.



that was very small plane. There were only about 50 people.
and the cabin attendant was awesome ! i had a great flight to Indianapolis :)



ちっちゃな飛行機から〜




and arrived at ISU about 8:00 pm.


で、空港に18時くらいについて、そこからインディアナ州立大学までバスで2時間!

爆睡でした。笑




で、20時くらいに大学に到着!!

Here's photos that i took at ISU.





とっても綺麗でびっくりー!!


で、まずなんかご飯食べようってなって、よくわかんないけど、
学校の回りをふらふらして、なんとかバーガーショップに。。

でも、いざ店に入ると疲れからか、メニューに圧倒されたのか、
一気に食欲がなくなり水飲んで終わりました。
みんなはがっつりハンバーガーに食らいついてました^^
きっとそのうちマツウラもそうなります 笑


i don't know where i can have dinner. so walked around ISU with my friends.





i had many many photos that i took today,
so I'll show that in the next post.


で、今日撮った写真が多すぎるので続きは、次のポストで!


see u again!!! xxx

















Powered by Blogger.