11/22/2012

at Laura's lovely home and Lafayette



hi, how's your thanks giving break so far?

mine is pretty good :) i spent the past two days with my friend, Laura's family at their home. 
We left Terre Haute on Monday morning with coffee and bagels.
On the way to her home, we was listening country and indie music... so cozy..
and Thanks for long driving, Laura :)


こんにちは。
今、アメリカではサンクスギビング休暇の真っ最中で、
みんな里帰りしたり、旅行したりとたのしい休暇を過ごしてると思います(^^)

私は、前回のブログでも書いた通り、最初の2日はとんでもないくらい暇でしたが、
日曜の夜から友達のLauraのアパートに泊まって、次の日の朝からLauraと里帰りしました。





and i have to say that i absolutely love her house atmosphere !
it's like a doll house :) and i took a lot of photos..

Lauraのお家は、Terre Hauteから車で2時間ほどのところにあるMulberryにあるんですが、
お家がとんでもなく素敵なんです!♡
シルバニアみたいで、もう嬉しくなっちゃって、たくさん写真とっちゃいました!あはっ









and Laura's mom a great cook !
で、Lauraのお母さんは、とっても料理が上手でいろいろ作ってくれました〜


i really love this cranberry jam♡

シナモン、リンゴ、ジンジャーも一緒に煮込んだクランベリージャムは、
ほんと美味しすぎ♡



and the next day, we went to Lafayette and walked around there.

で、次の日はパデュー大学のあるLafayetteにLauraとぷらっと行ってきました〜




Lauraのお気に入りのカフェでジェラート食べて、
Lauraのお気に入りの本屋さんにたちよって。。









カラフルなペイントの路地をみつけて。。


かわいいブティックにもふらっと。。


たった2日間でしたが、とってもよかったです。


ちなみに今は、シカゴにきてます。その写真は後ほど。。



Thank you sooooo much!!! Laura's family ♡
and see you soon!


ps : I'm in Chicago :) i will post the photos that i took Chicago later !

see u again!!!

xxx








Powered by Blogger.