11/27/2012

Thanksgiving break in Chicago - day2 -



hi, how's your first day of school? I'm just done with my classes and a little bit tired you know...
But i had a great morning today :) i woke up about 7:00 and had a brownie that Laura's mom baked ♡
While the first class, I wasn't sleepy at all ! (i went to bed about 4:00am..because of my paper..) i don't know why that happened.. lol then, i went to my next class and got an extra credit!! cause almost everyone didn't bring the paper.. how lucky i am!!  Anyway this morning was perfect :)



well... as i said yesterday, I'm posting photos that i took in Chicago on Thursday.

こんにちは。今日はシカゴ2日目の写真をアップします。




Guess! what's going on??

はい!これ何事!!??










yes. Thanksgiving Parade!!!

そう、毎年行われているサンクスギビングのパレードです!
改めて思ったけど、アメリカってパレード多いよね。

it started at 8:00am and finished at 11:00am. 
that was soooo America and i really enjoyed that. it's kinda long though..

8:00-11:00とかで、とんでもなく長いパレードだったけど、
アメリカをしっかり感じられたのでよし!笑



look at their dress! how cute!
この子たちかわいすぎ!



and bunch of marching bands...
で、いつものようにたくさんのマーチングバンド。。


look at these colorful dress! they looks like cupcakes!! lol
このカラフルな方々。。カップケーキみたいだね、笑


ちっちゃい子も大喜びよ♡




MARCH FASTER... lol
everyone was running..hahahah


and walked around downtown...
で、この日は何回もシカゴきてる、シゲがいろいろ案内してくれました。
ほんと今日もたくさん歩いた!




マック一号店。。多分ね。笑




Lake Michigan!!
it's huge!! it just like the ocean.

で、ミシガン湖!!
おっきすぎよ!海みたいだもん!


and windy...
で、想像通りの突風。。




おまめさん。


アイススケートだなんて。。


で、また歩く。。





and went to Christmas Market :)

そしてずっと楽しみだったクリスマスマーケット♡













おにいさんイケてた(^^)




i love Christmas time so much!! it's the best time of the year i think!
クリスマスってやっぱりいいね!って。

after we went to Christmas market, we were chilling at the hotel.. so cozy..
and walked around again.. it was rainy though..
で、ホテル帰ってごろごろしたあと、ご飯食べにお外へ。。
いきなりの雨であーあとかなったけど、すぐやんだんで、大丈夫でした。


had a dinner at Japanese restaurant.
待ちに待った日本食!


KATSUJU!! love it ♡

かつ重!美味!


and walked around again..
で、食後もたくさん歩きましたとさ。



this reminds me of my days in Tokyo.. 
なんか、どこか東京ぽいよね。



well, i gotta do back to study.. i will post "day 3" tomorrow!
というわけで、図書館でブログ更新してた。。笑
今週はレポート山ほどあるんで、いい加減もうやらなきゃ!!
じゃ、また明日アップすると思いますので〜
また〜


see u again !!! xxx







Powered by Blogger.