1/14/2013

My 20th Birthday

P8287570


hi guys!

I just turned 20 yesterday!
Thank you to everyone who remembered and celebrated my birthday
and gave me message on FB, twitter and LINE!

Each message absolutely made my day!! Words cannot express what I feel!!

こんにちは。ついに昨日ハタチになりましたマツウラです。
誕生日祝ってくれたりメッセージくれたみんなありがとう!!
ほんとに嬉しかったです。


well, what i did at the last minutes as a teenager...
I went my friends' party and dancing, dancing and dancing...
Then I left the party with Soonyeon and Abby and tried to find a cake.
But we couldn't find. You know, Terre Haute... 11:30pm.
So we were just chilling at Hilton lobby and got some fruits and a cup of coffee from the front desk. 
You know what? all FREE ! lol  
We didn't stay at the hotel, we were just visitors... lol
Anyway it was really great to spend time with you!


さて、10代最後の瞬間なにをしてたかというと、友達のパーティーにいって踊り狂っておりました。で、11:30くらいにSoonyeonとAbbyがケーキ探しに行こ!!って言ってくれて、愛しのCoffee Groundsに行ったのですが、売り切れ。。
テラホート。。他にあそぶとこもなく、仕方がないのでHilton Innへ。
泊まってませんよ。ただロビーに居座ったでけ。笑
Soonyeonがフロントにおいてあったオレンジとコーヒーを持ってきてくれてそれで乾杯!
もちろん無料です(笑)
こういうのもいいんですよ〜テラホートですもの。
とにかくハタチになる瞬間に二人とすごせてよかったよ!

next morning..
My roommate woke me up about 10:00am. She made me pancakes for brunch! How sweet!!
and went to see "Les Miserables" with my friends :)
Actually this is my second time watching the movie! I love it.

で、翌朝。
10時すぎにルームメイトのJessicaが、"wake up~ i made pancakes for you!"って!
なんて天使みたいなこなんでしょ♡ありがとJessica!

で、みんなでレミゼラブルを見に行きました。これ2回目。
ほんとにいい映画。また号泣でした。


then my friends at same floor threw a surprise birthday party!!!
you guys are awesome!! Thank you so much!!

そのあと寮の部屋に帰ったら、同じフロアの子たちが部屋に集まって、サプライズパーティーをひらいてくれました!!いつも騒がしい子たちも、ohhhh Happy Birthday Sweetieeee!!って祝ってくれました♡ありがと♡あなたたち最高よ!

after that, we had "Seijinshiki", Coming of Age party with my Japanese friends.
you know what ? at the same time in Japan, all of my friends was having the party!!
so we did same things at the same time :)
we didn't wear special kimono though.. just wearing hoodie and legging. lol
but we had so much fun!!

で、そのあと日本人のお友達と成人式をしました。
ちょうどその時間日本でも地元で成人式がちょうど行われてて、私達もやりたいね〜ってなって開いてみました。でもいつものパーティと同じですけどね。笑
振り袖なんてきてませんよ。パーカーとレギンス。なんてアメリカン(笑)
とにかく楽しかったです。


so I had a wonderful birthday!!!!
Thank you everyone for celebrating my birthday!!!
You all made my day!! I love you all!

and Thank you my family for the lovely gift and massages!!
My family is the best !!  I love you mom, Miho, grandpa and grandma!!

というわけで、とてもすてきな誕生日をすごしました。
ほんとみんなありがとう!!!
素敵な友達をもってマツウラ幸せです。

そして、すてきなプレゼントとメッセージくれた家族にもありがとーー♡
もう、世界一なのです!



というわけで、ハタチになったマツウラ今まで以上に頑張っちゃいます!
では、また!

see u again!!! xxx




Powered by Blogger.