8/26/2013

Celebrate for nothing

IMG_1178p



Hi there, sorry for being gone for so long. How's your weekend ?
I spent most of my time with my family, shopping at IKEA... etc
well, today WAS kinda boring. woke up at 5:30am and worked until 4pm.
and just spending hours on my laptop, catching up my favorite blogs and watching movie...

It can be exhausting especially for my eyes.


こんにちは、ケーキの写真を前にしてこんな事をいうのはなんですが、最近、全然体重に変化がみられなくなりました、マツウラです。痩せるってのはほんと大変なことですね。

さて、久々の更新になってしまいましたが、みなさんは週末なにしてましたか?
私は、のんびり家族とふわふわすごしてました。ふらっとIKEAいって買い物して、ザリガニパーティーを横目で見ながらご飯食べて、部屋の模様替えをしたり。。
で、今日は月曜日。朝からバイトで帰ってきたらパソコンにかじりつき。。
目にもよくないね〜



then i went grocery shopping with my sister and we found this cake...

"Why don't we throw a party for us? just for fun!!"

we just wanted to try this cake but we needed some reasons for it.
So we decided to throw a party! When u throw a party, you definitely need cake, right?


というわけで、とりあえず妹とスーパーに買い物に。
で、このケーキ (分かる人には分かるよw) をみつけてしまい、

「うん!パーティーしよ!」

ケーキを食べる理由が欲しくて意味もなくパーティーをひらくことにしました。
それもたったふたりで。笑



IMG_1179p


 It turned out great!! that was so much fun!!
you know what? it's still Monday! Who has party on Monday?
Anyway, i have work tomorrow... 7 am again.
but i can say my week is off to a good start!

で、とってもおかしなものに仕上がりました。
肝心のケーキは甘すぎて、「はい。」というかんじでしたが、まあ楽しめたのでよし。
(これを消費するのにどのくらいwork outすればいのだろうか。なんて思ったり。)
ま、明日もあさってもバイトですが、すてきな一週間のスタート!


Hope your week is gonna be a good one.
Thank you for stopping by. See u again!


みんなの一週間もいいものになりますように。
では、また。







Powered by Blogger.