10/09/2013

Picnic on a windy day...

IMG_2754_Fotor



Hi there, how are you doing?
well, it's really hot today here in Tokyo. Summer seems to be back!
It's because typhoons have brought crazy weather here.
you know what? it's already October. It's not supposed to be...
But anyway, i enjoyed this summer weather spending afternoon outside with my friends.
We picniced in the park near by our university.
well, to be honest, we didn't have perfect weather for it. it was windy like crazy...
but the food was great and the coffee was pretty damn good! lol
so we had so much fun!

こんにちは、季節外れの台風で東京は夏、
Tシャツショーパンで過ごしましたマツウラです。10月ですよ。なんてこった。。
でも、そんな急な夏日も私たち写真部はお外で愉快にあそんでいました。
ま、ただあったかいだけならなんの問題もないのですが、
台風の影響でとんでもない風が吹き荒れていたんです。
でも、写真部ピクニック番長いとかちゃんが沢山おいしいごはんをこさえてくれて、
楽しいピクニックになりました。コーヒーもよかったよ!笑
きしのマリネも美味しかったよ!


IMG_2757_Fotor

IMG_2729_Fotor

IMG_2763_Fotor

IMG_2799_Fotor


そして、写真部ピクニック番長いとかちゃん。笑

IMG_2723_Fotor1


はい。というわけで、またやります!


well, thank you for stopping by.
see you again!



では、また。





Powered by Blogger.