11/30/2013

Aki Kinuta

IMG_4752_1


Hi there, how are you doing?
well, almost December!! we have only a day left !
which means it's officially start to Shukatsu(job hunting).
It just freaks me out! I'll do anyway. so.. I'm trying to enjoy it.
well, today i'm gonna share some autumn photos that i took at Kinuta park.
 i finally made it there last week.
It's been in the to-do-list for a while now and i'm so glad that i finally went.
I had a tiny photoshoot with my friends after school.
It was around 5pm so already got dark a bit though.


こんにちは、今日はさすがにヒートテックを着ましたマツウラです。
はい、11月ものこりあと1日。
そうです、就活でございます。なんだか12月1日っていうこわーい文字がすぐそこに。
でもまあどっちにしろ就活はするので、
せっかくやるなら楽しもう!と思うようにしてます。

さて、今日は世田谷にある砧公園での写真を。
先週かな?マス研の人々と行って参りました。
もう入学時からずっと行きたかったので、ついに!って感じです。
成城学園前駅からバスで15分くらいですかね。
もう5時くらいだったので、暗くなりはじめてましたが、まあなんとかあそべました。



IMG_4759_1


IMG_4760_1


IMG_4753_1


IMG_4738_1


IMG_4749_1


IMG_4730_1



well, actually we had a big photoshoot in Kinuta park the other day.
But i can't post it right now.
So I'll definitely post them later in here!

I'm pretty sure you're gonna like it! 
Especially guys! lol


で、この翌日、マスコミ研究会のフリーペーパーStand by Meの撮影をしました。
が、まだ公開できないので少しお待ちを〜
男の子たち!ぜったい気に入るから!笑


ではまた〜

Thank you for stopping by.
See you again!





Powered by Blogger.