11/09/2013

Chaplin in Zoshigaya

IMG_4455_1


Hi there, how are you doing ?
well, I apologize for not posting much at all the last week.
Life has been hectic lately and i'm definetely not up to date on my blog as i'd like to.
But I'll try :)
well, i had the absolute best Saturday afternoon with my friend. 
i feel so weird that i call her "friend"though. more like "Senpai" or with "san". 
That's one of Japanese way... so never mind. hahah

anyway, we went to Kiazuma Coffee in Zoshigaya.
She's been talking about the cafe so I've always wanted to go there. I'm glad i finally made it!
well, something amazing is gonna happen in there soon but i can't tell you right now....
but i'll definitely tell you about on this blog .


こんにちは、駅の青森物産展でくるみゆべしをゲットし、
帰り道に食べましたマツウラです。ゆべしLOVE.
さて、みなさんいかがおすごしですか?
今週もばたばたしていて、全然ブログ更新できずすみませんでした。
で、来週もさらにばたばたの予定です。あはは。
でもちょこちょこ更新していくので見守っててくださいね〜
さて、今日は素敵なおねえさまと雑司ヶ谷へ。
ぞ、ぞうしがや。あんまり行く機会ないかな。私も久々でしたけどね〜
で、行ってきました。キアズマ珈琲。
姉様の一押しの珈琲屋さんで、前からずっと行きたかったのです。
この冬くらいにここでわくわくなことをする予定なのですが、まだこのくらいに。
あとで、ちゃんと書きますね。はい!



IMG_4416_1


such a cozy cafe... with great coffee and great food.

珈琲もケーキも美味しかった。
焼きリンゴは美味しすぎて震えた。
また行きます!誰かいっしょにいきましょ!



キアズマ珈琲

〒171-0032 東京都豊島区雑司が谷3丁目19−5
03-3984-2045


then we walked around Zoshigaya...

そのあとは、姉様とその辺をぶらぶら、


IMG_4448_1

IMG_4447_1


昔ながらの駄菓子屋さんで子供にまざって買いまくる、"禁欲のチャップリン"
(今日はそういうテーマらしいです。笑 "禁欲のチャップリン街にくりだす")


IMG_4432_1


なんのこっちゃ、というような猫。
ウィンクしてる、よね?


IMG_4451_1

IMG_4441_1


はい。飴かいました。
紐でてます。

IMG_4458_1


でもすぐ噛んじゃいます。飴。

IMG_4459_1


i always get tons of inspiration from her.

で、ふらふら。
この方、ほんと自由で愉快でおかしくて、クレイジーで最高です。


IMG_4460_1



stopped by used bookstore...

で、古本屋。


IMG_4473_1

う〜ん

IMG_4474_1

おっ。

IMG_4478_1

ん〜。

IMG_4479_1


なるほどね。

well, i had such a great Saturday afternoon...
Hope you all had a great day.

Thank you for stopping by.
see you again.

というわけで、とっても素敵な土曜日の午後でした。

さーて、そろそろクリスマスツリーをかざりますかね〜
では、また。







Powered by Blogger.