11/10/2013

Getting ready for the holiday

IMG_4532_1


Hi there, how's your weekend?
well, i've done some of my homework. NOT all of them... hahah
so we just put up our Christmas tree! turned out amazing!
but decorating the Christmas tree will be even more exciting with special holiday playlist!
here's my favorite one... Indie Christmas Carols
What song is on your playlist?

こんにちは、食欲の秋?終わりを知らない食欲で
自分でも怖くなるくらい食べてましたマツウラです。
さて、週末はみなさんいかがおすごしでしたか?
なんだか蚤の市だったり楽しいイベントが行われていたそうですが、
わたしは部屋にこもって課題の嵐。一応、明日までのものは終わりました。はい。
と、いうわけでクリスマスツリーをかざってしまいました〜!
これですよ!これ!楽しすぎ!
ハッピーなクリスマスプレイリスト聴きながらやるとさらにね。はは。


IMG_4551_1


and this year, i got some new ornament !
This one is actually from last year. I got this at the mall, which is the only mall in TH i guess... hahah
It was $7 or something and when i found this it was on sale and only $1 !
So i got three and sent them to my family in Japan.
so this one kinda reminds me of the chilly weather in Terre Haute, Indiana.

で、今年は何個か新しいオーナメントを。
買ったのは去年だけでどね。笑
なんと、この白いこ、インディアナテラホートの唯一のモール?で買いました。
$7がセールで$1でしたの!Made in Indiaよ!
というわけで、テラホートのさっむーい日々を思い出しながら飾りましたとさ。
(寒さに強くなったのか、元々なのか、マツウラまったく寒くないからね!今のところ)


IMG_4554_1


and we were getting crazy! hahah
it happens...

で、のってきてだんだんおかしくなるいつものパターン。


IMG_4514_1

IMG_4539_1

IMG_4540_1

IMG_4559_1

IMG_4555_1

IMG_4549_1




anyway, we love our Christmas tree this year as well.
well, gotta go back my homework!

とにかく今年のツリーも完璧!
さーて残りの宿題にもどりますよ!



ではまた〜

Thank you for stopping by.
See you again!




Powered by Blogger.