12/07/2013

Haconiwa dinner

IMG_6403_1



Hi there, how are you doing?
well, i just came back from my first time job hunt orientation...
i'm officially starting to get overwhelmed with it, so many things to do so little time.
Busy doesn't always mean good but always better than doing nothing i guess.
Really need to organize my life. that's all.

anyway, i'd like to share some photos from last night.
I got to attend an amazing dinner hosted by haconiwa in Shibuya.
It was held at co-ba, usually it's used as a coworking space and share library.
It was a potluck party so there's a lot of great food up there.
delicious pastries, rice balls, cheese, fruits and veggies....
i couldn't eat all of them, i think most people couldn't as well. cause there's A LOT! 
It was also fun to catch up with my friends and meet new people and get to know each other.
I inspired a lot again.


こんにちは、朝起きたら眉毛に寝ぐせがありましたマツウラです。
さて、今日は就活生の基本?合同説明会というものにいってまいりました。
え〜正直とっても疲れました。はぁ。
でもこれからもっと忙しくなるのは承知ですし、どうにか予定を管理していかないと〜!
ま、暇すぎるより、忙しいくらいの方がいいのかも。

で、今回は、昨日の夜の写真を。。
そうです!箱庭忘年会!
過去5回開かれた、箱庭のガッコウの1期生からわたしたち5期生までみんなが集まり、
渋谷のシェアスペースco-baで持ち寄りパーティーでございました!
さすが箱庭のみなさま、美味しいものがあつまるあつまる!
今回は、自分のおすすめの食べ物を持ち寄って、プチキュレーションをするというもの。
わたしは、学校帰りだったので、キャンパス近くのKiriy's のラスクを持っていきました。
調べたら、広尾にもお店があって、へぇ〜!って。
もう、みなさんお取り寄せスイーツやら、1日5本限定のバケット、行列のできる噂のメンチカツなど、すばらしいものばかり!ぜーーーんぶ食したかったけど、無理でした。
だってたっくさんあるんだもの。
写真もひとつひとつ載せたかったですが、いろいろつまんだり、
5期生と感動の再会したり、新しい素敵なみささんとお話ししたりでばたばたでした。
ほんと、今回もためになるお話をきけて感動でございます。
でももっとはなしたかった。。笑




IMG_6436_1


IMG_6432_1

吉田パンをプチキュレーション中...

IMG_6440_1

IMG_6465_1

箱庭のガッコウ新企画のプレゼン。

IMG_6428_1

たっくさんのおいしいものたち。

IMG_6430_q

噂の1日5本限定。明太フランス。

IMG_6460_1


IMG_6463_1


great food and great people.
such a lovely evening.

すてきなご飯に、すてきな人々。
すてきな夜でした。


IMG_6413_1


What a beautiful evening, thank you haconiwa for the dinner!

箱庭のみなさん、すてきな忘年会をありがとうございました!
お次は、どでかいピクニックをしましょう!

ではまた〜



well, thank you for stopping by.
See you again!






Powered by Blogger.