12/25/2013

Ho Ho Ho!

IMG_6877_1のコピー


Merry Christmas everyone!
i hope you all are having a great day celebrating with friends and family.
Do you have a lovely white Christmas now or like me still waiting for it to come?
anyway,  i'm officially done with classes yesterday.
So my holiday just started! well, it's been kinda busy with job hunting stuff...
so i wasn't really in the holiday mood though.


こんにちは、クリスマスはカレーうどんで祝いましたマツウラです。
やっと冬休みがはじまりましたよ!でもセミナーやらで今日もスーツを着て学校へ。
いや、なんか就活も今しかないイベントだと思うと、ちょっと楽しくなりますよ。笑
ま、今年はなんかそんなにクリスマスモードにならないうちに終わりましたね〜


IMG_6882_1



I usually spend our Christmas day with my family.
But we all have been so busy these days so we celebrated on 23rd. kinda early though.
We ate our 7th Pierre Hermé Christmas cake! It's getting be like our new tradition.
This year we had "La Bûche Infiniment Vanille". How beautiful it is!
and the taste... just amazing! We love Pierre Hermé so much!

去年はNYで素敵なクリスマスを過ごしてましたが、基本毎年、家族と過ごします。
だって、そういうものでしょ?笑
でも今年はみんな忙しく、23日にちょこっと早めのクリスマス。
毎年恒例のピエールエルメ様のケーキでお祝いです。
今年で何と7年目!初めて食べた感動は忘れられませんよね〜!
今年もまたとんでもなく素敵なものでした。
(リクルートスーツで東京駅の大丸にいったわよ。笑)


IMG_6844_1


so anyway, today was just like my usual day. lol
went to school for my job hunting stuff and met my friends n had a little Christmas party.
and now I'm chilling in my room.
My sister's working really busy at a pastry shop and my mom's still at work as well.
So i'm just waiting for them, watching movies with some coffee.... cozy cozyyy!

で、今日はというと、学校でセミナー。
お友達にあって、あぞが持ってきてくれたケーキで
マスケンのみんなとちょこっとパーティー。
あの、ほんと一瞬でしたよ。3分くらい。学校の戸締まりをする「閉めるよおじさん」に追い出されました。普通に「はい、でていってくださーい!」とかいって電気まで消されたからね。笑 みんなケーキ片手に「へ?」ってなっててシュールでした。笑
というわけで、ささやかながら楽しかった。
で、今はみんなの帰りをカレーうどん食べながら待っています。
(たぶんまた火傷した。笑)


IMG_6880_1


IMG_6889_1




So anyway, have a great day everyone!
Thank you for stopping by.

というわけで、みなさんすてきな日を。


See you again!




Powered by Blogger.