12/15/2013

Seijo University Photography Club Exhibition

IMG_6524_1


Hi there, how are you doing ?
I'm sorry for not posting much at all the last week.
It's just been so busy... but i wanted to share this photo with you!

well, just kidding. Actually i wanted to let you know our Seijo Photography Exhibition, which is coming next week. It will be held at Shimokita Art Space from 17-22.
I'm pretty sure it's gonna be amazing !
So please come down to our exhibition and see our photos!


こんにちは、深夜4時に"俺のティラミス"を口にしてしまいましたマツウラです。
最近いろいろと忙しく、間食が増えております。「自分にご褒美♡」とかいうやつです。
というわけで、あまり更新できず、すみませんでした。
そして今日は、この写真をシェアしたくてアップしました。
それだけです。

いや。
うそです。

なんと、私たち成城大学写真部の学外展をやります!
下北アートスペースギャラリーにて、12月17日(火)〜22日(日)で行います。
1年生から4年生までの部員が、フィルムモノクロ写真を中心に、展示する予定です。
今回の展示で最後となる4年生は、全倍サイズのど迫力のプリントになっているので、
ぜひ見にきてください!ちなみにわたしは、デジタルカラーで展示予定です。






Seijo University Photo Club Exhibition

2013. 12. 17 (Tue) - 22 (Sun)
10:00 am - 8:00 pm ( 22日のみ5:00pmまで)
Shimokita Art Space 下北 アート スペース ギャラリー

〒155-0031 東京都世田谷区北沢2-9-3 久冨ビルB1F
Tel. 03-5433-4502



小田急線・京王井の頭線「下北沢駅」南口からすぐの、ヴィレバンの向かいです。
ぜひぜひお越し下さいませ〜!

Hope to see you there :))

well, thank you for stopping by.
See you again!






Powered by Blogger.