1/01/2014

Happy New Year 2014

IMG_7590_1のコピー



Happy New Year everyone!

Hope you all had an amazing New Year's day.
well, mine was an excellent start with my family.
We woke up 5:50am and headed to Kujukuri beach to see the sunrise !
It took just 10 min to get there... what a nice place :))
and it wasn't really cold out there.
and the sunrise....  That was the best one ever!!!!
2011... with a bit of cloud, 2012... completely cloudy...
2013 i was sleeping like i've never slept before hahah.

anyway, here're some photos of it.



あけましておめでとうございます。
2014年、元旦です。
年明けましたね!みなさんは何して過ごしてましたか〜?
私は人生で初めて、こたつとみかんを体験しました。
あれはとんでもないね。家には置かないと決めました。
で、今朝は毎年恒例の初日の出!
家族みんなで早起きして、九十九里浜まで。ま、10分くらいで着いちゃうからね〜。
6:30にはついてたかな?もう、今年は雲ひとつなくて震えるほど綺麗でした!
今までで一番綺麗だったかも。。。

というわけで、写真をすこし。。




IMG_7432_1_1


Happy New Year to our local people!
There might be my friends... i guess... haha

あけおめ、地元の人々!
このなかに友達いそう(笑)


IMG_7573_1


Happy New Year to morning birds!

あけおめ、早起きのとりっぴー!


IMG_7439_1


and my family. mom, me and my sister.
(taken by my uncle. Thanks!)

そしてママと妹。おーじーが撮ってくれたよ。


IMG_7613_1


Happy New Year to the early surfer!

で、海ですもの。あけおめ、初乗りサーファー!


IMG_7548_1


IMG_7634_1



well, as you can see, that was just beautiful.
and makes me think 2014 is gonna be an amazing year!
Wish you all a full of happiness, joy and love on 2014!

というわけで、ものすごく素敵な初日の出で、いいスタートになりました。
2014年も絶対すてきな年になるね!
みんなの2014年も、わくわくであふれる1年になりますように!


今年も、mayanoue no okra をよろしくお願いいたします。



Thank you for stopping by.
See you again!




Powered by Blogger.