1/13/2014

Thanks everyone!

photo14のコピー


Hi there, how are you doing?
well, i had an amazing day yesterday! i just turned 21!!
Thank you everyone for celebrating my birthday!
All the messages and gifts i've received made my day.


こんにちは、とうとう21歳になりましたマツウラです。
改めて文字にするとちょっと、おっ。てなりますね。
もう21、まだ21...
というわけで、昨日はたくさんのメッセージありがとうございました。
改めて、会って話したい人たくさんいるな、て思いました。
だから会いましょう!ご飯食べて、お茶しましょう!
(ここであんまり飲んで語りましょう!ってならないのね。 笑)


photo8


well, we had a lovely lunch at a fancy French restaurant.
i woke up around 10am, so that was my first meal hahah.

さて、昨日はママと妹と丸の内のちょっとすてきなレストランでお昼ごはん。
なんかフレンチって特別なかんじがしていいですよね〜あはん。
そうそう、昨日の朝は10時とかにおきたので、これが最初のごはんでした。
あと、店員さんがくまモンにそっくりでした。笑


photo


photo1


photo6


photo2


photo3


photo4


overall, that was really good.

というわけで、優雅な昼をすごしましたとさ。
で、そのあと東京国際フォーラムで行われていた、地方物産展みたいのにいき、
全国から集まったゆるキャラとたのしく触れ合いました。
写真はですね、たくさん撮りました。
でも、あまりにも雰囲気にあわないので、今日はのせないでおきます。笑



photo12



well, my sister baked this cake for me!
and that was the best homemade cake ever! We love it so much!
She's such an awesome chef !
i don't really cook that's totally her department.
I just love food photography... it's just plain fun!

で、家に帰ってケーキをつくりましたよ。
妹がね。笑
私は、作るより、それを撮ってる人です。
食べ物の写真とるの大好きです。



photo11


photo98


well... I'm thinking my 21's goal...
I didn't really make any new year resolutions.
I just decided that i wanted to be a better version of myself in so many ways...
I just don't wanna be the same person i was a year ago.... i don't think i'm gonna be the same..
But it got me thinking about where i was 12 months ago... freezing Indiana? wow...
It's amazing! There're so many changes that have happened in my life when i was 20.
like... I finished my study abroad and got to know more about myself.
But i still don't know exactly what i wanted to be. So this year i'll figure it out !
and hopefully, i can get a job by the end of this summer.... and travel around!!!!!
well... i think there're more to come this year!!
So now i'm pretty sure I'm not gonna be the same Maya.

well, now it's like birthday resolution haha.
anyway, Thanks again!


というわけで、素敵な誕生日をすごしました。ありがとうございます。
で、ふと思いました。新年の抱負きめてないなって。
だから21歳の目標ね。

やりたいこと、会いたい人、行きたいとこ、なんでも〜したい!と思ったら、
悪いことじゃない限り迷わずやること!

ま、けっこうそういうタイプなのですが、貴重な大学生活もあと1年ほど。
働きはじめたらきっと忙しくて、〜したい!と思っても簡単にできなくなるはず。
だったら自由な時間がたくさんある今、いろいろやらなきゃ!
去年がものすごく濃い1年だったから、それ以上になるには、さらににがんばらなきゃね!
生半可なものじゃだめなのよ!

というわけで、21歳のマツウラ、色々頑張っちゃいますよ〜!!

(!マークが沢山でなんか怖いね。笑)




Thank you for stopping by.
See you again!






Powered by Blogger.