2/04/2014

Yukinoco Yukiko

IMG_4800


Hi there, how are you doing?
well, it was snowing in Tokyo today!!! first time this year!
yes, It's true that the weather in Japan has been crazy lately...
it was pretty warm like spring yesterday... my iPhone was telling me 19℃ out there.
then this freezing wether with snowing....
keep warm everyone!


こんにちは、春休みでもなにかとバタバタしてます、マツウラです。
さてさて、今日ほんとさむかったですね!
ぱらぱら雪とか降っちゃって、歩いてて涙がでそうでしたよ。
だって、昨日はとんでもなくぽかぽかで、コートなんていりませんでしたからね!
でもこんな温度差あると、風邪とかインフルエンザとか怖いです。。
もう、予定ぎっしりなので絶対そんなのにかかってる場合じゃないですよ!
みなさんもお気をつけて〜



photogggg



anyway, today i would like to share some photos
from random photoshoot with my friend, Yukiko the other day.
It was the middle of finals week, and we were studying together at school.
and we got bored... then this just happened. hahah

というわけで、今日はこの間、お友達のゆきことphotoshootしたときの写真を。
photoshootといっても、学校でテスト勉強中にちょろっと撮影したものなので、
思いっきり"ガッコウ"ってかんじですけどね。
でも撮影してたら、前にゆきこを撮った『成城美少女』の企画を思い出しました。
あれから、もう一年以上ですよ。

そうすると、なんか『成城美少女番外編 〜あの人は今〜』みたいな写真に見えてきた。笑


IMG_4809


IMG_4801


photohhhhh


IMG_4802



then turned out like this.... hahah
i love her!

で、最後はこんなかんじで。笑
(ひとりタワーオブテラーね。)


IMG_4806



I'm planning to have another photoshoot with her soon!
so excited!

今度は、一日くらいかけて、ゆきこを撮るんだ!っと決めました。笑
またよろしくね!

ではまた〜

well, thank you for stopping by.
See you again!



Powered by Blogger.