3/29/2014

Hanayori Dango

IMG_6664


Hi there, how are you doing?
The cherry blossom just started blooming here, in Tokyo! Time for "hanami" everyone!
It was warm and sunny outside, just the perfect wether for it!
So Clara and I decided to go to Yoyogi park with some dango and drinks.


こんにちは、私の一番好きな季節がやってきました!マツウラです。
そう、桜が、桜が、咲きました〜!!!!お花見ですよ!
今日はとってもあったかくて、たぶんみんなお花見したのかな?
私もクララとお団子をもって代々木公園へ。



IMG_6656p



When we got there, we saw the ground covered with blue plastic seets
and tons of people enjoying their own hanami!
Someone were already drunk, and others were playing music, dancing around and taking selfie. haha
Everyone looked so happy! Joy was everywhere! I just love this time in Japan!

もうね、着いたらこの人ですよ。
みんなブルーシートをしいて、もう愉快にお花見を楽しんでいました〜
気持ちよ〜く酔っぱらったおじさんに、歌って踊り狂ってるおばさん、
そして、自撮りに励む若者たち...

みんなとってもハッピーで、こっちまでハッピーになるわよ。
だからこの季節は大好き!


IMG_6657p


and Tomoca came straight from work and joined us!! 
It was the first time meeting for Clara and Tomoca.
but we started a little photo shoot together anyway.
That was so much fun!


で、ともかが仕事を終えて、きてくれました〜!
二人は初対面だったけど、いきなり撮影会はじまっちゃったよ。
きゃ〜!こんなにかわいい天使と桜なんて、贅沢!


IMG_6667ppp


IMG_6666p


IMG_6665p


IMG_6663p



IMG_6661p



IMG_6662p


IMG_6659p


IMG_6669p


見返り美人。バックにトイレ。笑


IMG_6668p


Sakura will definitely be in full bloom next week!
So i'm gonna have another hanami soon!


来週は満開かな?
もちろん、また花見しますよ!



Hope you're all having great weekend :)
Thank you for stopping by.

ではまた〜


See you again!






Powered by Blogger.