5/13/2014

Mother's Day Picnic

picnic13


Hi there, how are you doing ?
well, I'm sorry again that i didn't post much at all the last week.
I have a few posts planed to share what i did while i was away, so I'm gonna catch up this week!

こんにちは、もうすでに日焼けしてきてますマツウラです。
また間があいてしまい、本当に申し訳ないです。
更新したいネタと写真だけが溜まっていくよ。。
というわけで、今週はとばしながらアップしていきます!


picnic17


First of all, let me start with some photos from our picnic last weekend.
As you may know, Sunday was Mother's Day.
But we all had plans on Sunday so we celebrated on Saturday instead.
The weather was absolutely beautiful and we decided to have a Mother's Day Picnic !
Yes! It's officially eat-outdoors season, which i love.
If you follow me on Instagram, you could have seen some photos already.


まずは、先週末のピクニックから!
みなさんも祝われたかと思いますが、日曜日は母の日でしたね。
私たちも、母の日ピクニックでお祝いしました。
妹は授業後に参加、そのあと私はバイトというバタバタさでしたが、
天気もよくて、素敵なピクニックになりました。
Instagramにもフライングで何枚かあげてたので見たひといるかも…
もう、この季節が一番すきよ。毎日外でごはん食べたい。笑


picnic12


We brought some food and headed to Yoyogi park as always.
I hope there is a park in my neighborhood.

途中で美味しそうなものを手に入れ、代々木公園へ。
あ〜近くに公園あったらいいのに。
あるいて、スッていけるとこね。


picnic15


The night before, my sister and i made a baked pudding for the picnic.
Basically, she did it all and it turned out amazingly delicious !
Well done Miho!

そうそう、この前の夜に、バイトから帰宅した妹と、
焼きプリンをこっそりつくりました。
お分かりかもですが、ほとんど妹がやりました。笑
私は見守ってたのね。
で、とんでもなく美味しいのができあがり、
ママもおっきなスプーンでたくさん食べてました!笑


picnic2


あとは、ながーいバケット買って、いろいろつめてみましたよ。
うわぁ〜!って顎はずれそうなくらい口開けて、
みんなで苦戦しながら食べるのがたのしいよ!笑


picnic4_1

picnic16


I can say this picnic was the biggest one I've had so far.
I'm so glad my mom enjoyed it.

Love you mom! You are such an inspiration to me.
Happy Mother's Day to my sweet mama, and to yours too!

ここ最近で、一番豪華なピクニックだったかな。
日々成長!笑

ママも喜んでたし、めでたしめでたし。
ママ!大好きよ!


picnic18


Hope your week is off to a great start!

というわけで、みなさん素敵な一週間を!
ではまた〜


Thank you for stopping by.
See you again!





Powered by Blogger.