7/13/2014

Fresh homemade pickles

breakfast_6ee


Hi there, how are you doing?
I was totally in a cooking mood the other morning and made fresh pickles.
Basically, cooking is my sister's department and i'm the one taking photos of it.
But, i've been trying to cook by myself lately.
I'm not sure how long i can keep doing it though.

btw, our "Monday Brunch project" is still holding up.
Check it out on Instagram!

こんにちは、夏バテ復活なマツウラです。
そんなときは、すっぱくて冷たいものが美味しくなりますね。
というわけで、この間ピクルスをつくってみました。
(なんか野菜を切りたい気分だったのね。)
今までは、妹がつくって、私が写真とって、という感じでしたが、
最近ちょこちょこ料理してみたい欲がでてきました。
いつまで続くかはわかりませぬが、とりあえず見守ってください。

とかいいながら、毎週火曜日恒例にしたかった、
ゆきことの「お弁当バトル」は休戦中です。笑

ちなみに、毎週月曜日恒例になりつつある、
妹との「けっこう遅く起きた朝は…」シリーズは続いておりますので
Instagramでcheck it outしてください。笑


breakfast_5edit


ではまた。

Hope you all had a great weekend! 
See you again!




Powered by Blogger.