7/20/2014

Summer afternoon in the park

clara


Hi there, how's your weekend going?
I spend most of my weekend "unplugged".
It's great to spend some time like that and just enjoy time with family & friends.
I think i need more time to shut down social media...

Anyway, today i'd like to post some photos from last week.
Clara and i spent the afternoon walking in Yoyogi park.
I just love spending time at park away from this busy city.

こんにちは、みなさん週末はいかがおすごしですか?
なんだかわたしは、この2日間全然PCを開かなかったな〜って。
もうほとんどネット漬けなんですが、たまにはこういうのもいいよね。
というより、これからはもっと"unplugged"でありたいかな。

ま、そんなこといいつつ、ブログを書いていますが、
今日は、先週クララと公園をふらふらした写真を。

登れそうな木を探してたら、変な虫のたまごをみつけちゃったり、
蚊にものすごいいきおいで刺されたり。

そんなこともありましたが、やっぱり公園が好きです。


clara_1


「まつぼっくり、まつぼっくり」

なんかかわいい音だね、ってはまってました。


clara_3



well, we're planning a photoshoot next month.
It's gonna be so much fun!


というわけで、来月のあたまには、クララとphotoshootを考えてます。
海に行こうか、森に行こうか、
今から楽しみです。

ではまた。

Thank you for stopping by.
See you again!




Powered by Blogger.