7/09/2014

Summer day trip to Zushi

3


Hi there, how are you doing ?
Today i would like to post some random photos from a few weeks ago.
My friends and i took summer day trip to Zushi.
It was supposed to be raining all day but fortunately we got sunshine most of the time.
 A sad thing again… i didn't get to take that many photos there.
I mostly used my iPhone instead my camera.
now i'm regretted it…

Anyway, even thought there're a few photos, i think it's better not keep them to myself.
Hope you like it.


こんにちは、ちょっと早い夏バテから完全復活し、
怪物みたいな食欲になってますマツウラです。

さて今日は、少し前の写真を。
NYからMiyuが一時帰国しているので、Miyuの地元逗子まで車で行ってきました。
鎌倉、江ノ島、逗子…で、また葉山もよってきました。
誰もいない浜辺で、ミニストップで買った唐揚げをたべながら、
石を投げてあそびました。
で、よい感じの石をみつけたので、連れて帰りました。笑

なんだか初夏の海がとても気に入りましたよ。

あんまり写真撮れなかったから、これだけだけど、
そのままPCのなかで眠るってるよりいいと思うので、シェアします。


あ〜 あともう一回、海いきたい!


zushii


zushi_1

1403688148.757964.70





明日は、とんでもない台風で大荒れみたい。。
皆さん気をつけてくださいね。

ではまた。


Thank you for stopping by.
See you again!






Powered by Blogger.