1/11/2015

Hatachi

photo 3


Hi there, how are you doing?
Hope you all are having a great weekend.

Since Instagram have really taken over, I tend to leave my canon at home more than before.
But, today was one of the moment that i definitely need my real camera.
My little sister is in Kimono for Coming of Age ceremony, called Seijin-shiki.
and we had a tiny photoshoot at our grandma's garden.


こんにちは、バタバタな一週間をおえ、今週もまた東金に帰ってきましたマツウラです。
三連休の真ん中、そう、今日は妹の成人式でした。
自分が留学で出席できなかったから、なんだか私までわくわくしてて。笑
成人式のあとは、おばあちゃん家の庭でいくつか写真を撮りました。

ああ、やっぱり着物は美しいね。


photo 2


Congratulations to all who reached 20 years old, Hatachi !

ハタチのみなさん成人の日おめでとうございます。


photo 1



Thank you for stopping by. 
See you again!


ではまた。



Powered by Blogger.